.

Jobb, vardag, hockey, tider, rutiner, skärpning.

Publicerad 2007-08-12 20:16:41 i Allmänt,

Gah!!!!!!!!
Jag vill inte , jag vil inte , jag vill inte!
Vanligtvis kan det vara skönt att vardagen börjar igen... men inte denna gång!
Jag har ju äntligen i mitt 36 åriga liv hittat en skön lunk, där rastlösheten har lyst
(nästan oroväckande) svagt med sin fråvaro.
Nu måste man in i vardagen igen. Tider som skall passa, skärpa sig på jobbet,
hockeysäsongen, vardag , vardag , vardag.

Jag vill bara gå mot strömmen. Skulle vilja glida in på jobbet imorgon med solglasögon,
bikinitopp och en smoothie i handen och gå hem efter 2 timmar.
Orkar inte vara tillbaks till den gråa tristessen (även om jag har underbara kollegor)
där man måste prestera en massa igen. 

Kan man inte bara få sitta under pilträdet här hemma istället?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela