.

Inte något särskilt alls

Publicerad 2007-08-04 00:01:55 i Allmänt,

Jag är avslappnad!
Jag har semester , jag är  inte rastlös ...jag är... liksom.... typ... bara nöjd... och
liksom bara är.

Vad här hänt?!

För er som inte känner mig , rycker säkert på axlarna och undrar vad som är så
märkvärdigt... men för er som känner mig...... det är något fel på världsordningen,
köp en trisslott!!, ... wow!

Jag bryr mig inte ens om vad klockan är, om vi får något
gjort eller inte, om badrummet fortfarande är ett tomt skal, om trädgården blir
belamrad med skräp och byggresten, om solen lyser eller, vilken dag det nu än är..

Ett under? ..... eller bara åldern som kommer till sin rätt?
Det är underbart att vara ledig.
Å liksom inte göra någonting
Och dessutom inte bry sig
Om att inte göra något särskilt alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela