.

Hold the Line

Publicerad 2007-08-13 17:47:32 i Allmänt,

Det är helt otroligt, men imorgon skall jag på konsert med TOTO

Sist jag lyssnade på dom var i GLOBEN 1990 då vi var ett gäng som
bilade ner för att lyssna och vi hade så kul!! Så imorgon blir det lite
nostalgi på köpet. Jag trodde taket på Globen skulle lyfta när introt till
Hold the Line startades.....ryser vid tanken av välbehag.

Imorgon kommer dom alltså till vår stad!

Tyvärr kommer inte sambon loss ifrån sitt himla skitjobb i en annan del av
sverige (grrrr...gah!!) - men då är det bra att man har en Lillasyster som
får ställa upp. Vad skall man annars med sånna till??
mohahhahhaahhahahaahh!

Finns dock ett litet problem. Hade "lovat" mig själv att lyssna på alla TOTO-skivor
på semestern för att friska upp minnet... öh.. jag får toklyssna lite ikväll som sagt
var. Samma utgång som det där med att komma ut och springa...
274960-40

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela