.

Doa Doa Doa....

Publicerad 2007-08-07 23:28:57 i Allmänt,

Såg "reprisen" på datorn (tänkt att man kan göra det!!, wow!) gällande
Allsång på Skansen.

1) Klart bäst är ju den underbara doakören som sjunger om "hur det är
att doa bakom artister med brister?..Ghah!!! så rätt så rätt!.. he he he!
Sen tycker jag dom är bäst, bara för att jag alltid dröm om att få vara doatjej förståss.
I nästa liv kanske?


2) Robert Gustafsson.... du är inte rolig längre. Iallafall inte ikväll

3) Nanne Nanne... även om det är konstiga låtar hon gör (som man finner
sig gå och nynna på ändå ibland)
 så är det helt makalöst vilket  energiknippe hon är!!! 
En livs levande duracellkanin.
(Hoppas jag är likadan (eller inte) när jag är 45 bast)

Nä, nu  ska jag doa vidare med mitt.. doa.. doa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela