.

Bingo Rimér och brottslig kollega

Publicerad 2007-08-22 07:48:17 i Allmänt,

Är i huvudstaden pga arbetet.
Såg Bingo Rimer tillsammans med 3 små bomdnedslag
på väg från hotellet i en silvrig träningsoverall...

Igår ringde min underbara kollega när jag och sambon
var ute och promenerade (JO M, vi bara promenerade..)
Hon ville bara tala om att hon har snott en IKEA-katalog (efter att ha läst min blogg om den försvunna katalogen) Visserligen ett Låneex ifrån själva butiken, men ändå!

Vilka kollegor man har som ställer upp för en,t.o.m genom brottsliga handlingar!

Jag arbetar inte på en sluten avdelning av något slag ifall någon undrar....(eller kanske förresten?... beror på hur man ser det.........Mohahhahahhahhaahhahahaaaa!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela