.

B blev ett C och ett E blev ett rent A

Publicerad 2007-08-23 20:48:15 i Allmänt,

...eller nått i den stilen. Det blev jag som fick 'äran' att spela på vigseln.
Jag kan alltså inte säga nej, nu är det bevisat.  Jag måste gå en kurs och träna på det.
Min sambo suckade och sa att jag kunde träna på honom.
- Varje gång du vill säga nej, tänk på mig och när jag spelar dator.
 Då säger du ju nej att jag inte får.

Finns det  verklingen inga kurser i detta?
Jag efterlyser härmed ABF-kurser i  'Hur man spelar död' och  en kurs i 'Lär dig säga nej , och inte få dåligt samvete'

Eller så får jag ha mantrat: Surstrumpa, surstrumpa, surstrumpa  (sambons 'älskarinna på nätet') tyst för mig själv varje gång jag känner att jag inte har ork, tid eller lust....

Att jag aldrig lär mig.!!!!!!!.....men hon var ju så bedjande.. å det är ju så synd om dom...å vad ska då tycka om jag inte ställer upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela